منو ببخش...


ma2ta

منو ببخش...

عکس های عاشقانه دختر و پسر (سری 6 )

 

سلام عزیزم

امیدوارم حالت خوب باشه

وقتی دارم این مطلب رو مینویسم تو

هیچ اطلاعی نداری

 

جدیدترین عکس های عاشقانه دو نفره-AriaPic.Org

 

بعدا میخونیش....سر فرصت

میخوام بهت بگم که

گوشیمو واس چند روز

خاموش میکنم...

 

عکس عاشقانه

 

نگرانم نشی یه وقت

گفتم تو اس بگم سوال پیچم

میکنی...پس وب بهتره...

چند روزی  برمیگردم...

 

 

میدونم دلتنگ میشی...

من از تو بدترم...

دلم واسه صدای اروم و

دوس داشتنیتم میتنگه...

 

 

سعی میکنم زود برگردم...

دلیلشم بهت میگم حتما...

ولی الان نه....

چشمای نازتو میبوسم....

 

 

قول میدم تا رنگه اتاقت

تموم شه برگردم...

بوس عزیزم....

دیروز کلی خندیدی خوشحال شدم...

 

 

وقتی گفتم معتادم...

سیگار میکشم.....

گفتی نگران شدم یعنی چی...

زنگیدم گفتم معتاد عشقه تو...

 

عکس عاشقانه

 

سیگار عشقه تو رو میکشم...

داشتی سیب میخوردی یادته..

فدات بشم پرید تو گلوت...

گفتی از دسته تو!!!!

 

www.patoghkade.com | جدیدترین عکس های عاشقانه

 

شیطون بلای توام دیگه!!!

بوووس!زودی میام!

حتی خداحافظی هم نمیکنم باهات که نگی

رفت واسه همیشه!!!

 

عکس عاشقانه

منتظرم باش!دوست دارم!!!....

 



نظرات شما عزیزان:

ARASH
ساعت17:23---27 شهريور 1391
سلام.وب خوبی داری.خوشحال میشم به منم سربزنی؟

عسل
ساعت15:01---18 شهريور 1391
زندگی با صدا شروع میشه بی صدا تموم میشه،عشق با ترس شروع میشه بااشک تموم میشه ،دوستی ازهرکجاشروع بشه هیچ جا تموم نمیشه


پرشان
ساعت10:41---18 شهريور 1391
اوخی . دلم گرفت . قلبونه هردوتاشم من . الهییییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, 9:47نویسنده sh&m| |
i413141_11.gif (242×58)


khano0mi ♂